A közüzemi szolgáltatási tevékenységet folytató szolgáltató a felhasználókkal, díjfizetőkkel történő közvetlen kapcsolattartási, valamint a szolgáltatással összefüggésben felmerülő egyéb ügyintézési feladatok ellátására Ügyfélszolgálatot működtet. Tekintettel arra, hogy a Szekszárdi Vagyonkezelő Kft. korlátozó intézkedéseivel akadályozza az ALFA-NOVA Kft-t az ügyfélszolgálati feladatok helyi ellátásában, ezért az ügyfélszolgálati tevékenységet átmenetileg, a törvényes állapot helyreállásáig, központilag biztosítjuk.
A felhasználók és díjfizetők írásban vagy telefonon kérhetnek felvilágosítást, illetve kezdeményezhetik ügyeik intézését. A felhasználók és díjfizetők írásos bejelentéseire, vagy észrevételeire a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb 15 napon belül választ kell adni.
Ügyfélszolgálati iroda elérhetősége:
Cím: 2400 Dunaújváros, Építők útja 7. Tel.: 25/510-597; 25/510-582 Fax.: 25/510-131; E-mail: szekszard@alfanova.hu
Ügyfélfogadási rend:
Hétfő: 7:30-15:00 Kedd: 7:30-15:00 Szerda: 7:30-19:30 Csütörtök: 7:30-15:00 Péntek: 7:30-12:00
Fogadható bejelentések típusa:
Az ALFA-NOVA Kft. 2015. október 01. időponttal bezárólag kibocsátott távhőszolgáltatási számláival kapcsolatos ügyintézés, továbbá ugyanezen időszakig kibocsátott számlákhoz kapcsolódó hátralék ügyintézés.
Kapcsolódó dokumentumok: