Tájékoztatás – Koronavírus – Frissítve

2020.05.11.

Tájékoztató a koronavírus-járvány miatti tevékenységkorlátozó intézkedésekről

Az új típusú koronavírus terjedésének megakadályozása érdekében hozott korlátozó intézkedéseinket 2020. május 11. időponttól az alábbiak szerint módosítjuk:

Ügyfélszolgálati irodánk ügyfélfogadási rendje

Hétfő 730-15oo
Kedd 730-15oo
Szerda 730-16oo
Csütörtök 730-15oo
Péntek 730-12oo

Pénztári órák

Hétfő 730-15oo
Kedd 730-15oo
Szerda 730-16oo
Csütörtök 730-15oo
Péntek 730-12oo

Az ügyfélszolgálati ügyintézés során kérjük az alábbi előírások betartását:

  • Ügyfeleink részéről szájmaszk használata kötelező.
  • Ügyfeleink az ügyfélfogadó térben csak ügyintézés okán tartózkodhatnak.
  • Kérjük ügyfeleinket, hogy az ügyfélszolgálat bejárata előtt, egymástól legalább 1 méter távolságot tartva várakozzanak.
  • Munkatársaink és fogyasztóink egészségének megőrzése érdekében, felső légúti betegségek tüneteit mutató ügyfelek nem látogathatják ügyfélszolgálatunkat.
  • Kérjük ügyfeleinket, hogy betegen, vagy betegségre utaló tünetekkel személyesen ne keressék fel ügyfélszolgálatainkat.

Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy a korlátozó intézkedések megnövekedett várakozási időt eredményeznek, melyért türelmüket és megértésüket kérjük.

Ügyfélszolgálati irodánk egyéb elérhetőségei:

telefon: 56/422-237,
e-mail: szolnok@alfanova.hu,
levélcím: 5000 Szolnok, Széchenyi krt.2.)

A felsorolt intézkedéseink visszavonásig érvényesek.

Intézkedéseink elsődleges célja munkatársaink és ügyfeleink egészségének megőrzése, melynek figyelembe vételével kérjük Tisztelt Fogyasztóink megértését és együttműködését.

Szolnok, 2020. május 11.

Horváth István

ügyvezető igazgató