Tájékoztató a koronavírus-járvány miatti tevékenységkorlátozó intézkedésekről
Az új típusú koronavírus terjedésének megakadályozása érdekében hozott korlátozó intézkedéseinket 2020. május 11. időponttól az alábbiak szerint módosítjuk:
Ügyfélszolgálati irodánk ügyfélfogadási rendje
Hétfő | 730-15oo |
Kedd | 730-15oo |
Szerda | 730-16oo |
Csütörtök | 730-15oo |
Péntek | 730-12oo |
Pénztári órák
Hétfő | 730-15oo |
Kedd | 730-15oo |
Szerda | 730-16oo |
Csütörtök | 730-15oo |
Péntek | 730-12oo |
Az ügyfélszolgálati ügyintézés során kérjük az alábbi előírások betartását:
- Ügyfeleink részéről szájmaszk használata kötelező.
- Ügyfeleink az ügyfélfogadó térben csak ügyintézés okán tartózkodhatnak.
- Kérjük ügyfeleinket, hogy az ügyfélszolgálat bejárata előtt, egymástól legalább 1 méter távolságot tartva várakozzanak.
- Munkatársaink és fogyasztóink egészségének megőrzése érdekében, felső légúti betegségek tüneteit mutató ügyfelek nem látogathatják ügyfélszolgálatunkat.
- Kérjük ügyfeleinket, hogy betegen, vagy betegségre utaló tünetekkel személyesen ne keressék fel ügyfélszolgálatainkat.
Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy a korlátozó intézkedések megnövekedett várakozási időt eredményeznek, melyért türelmüket és megértésüket kérjük.
Ügyfélszolgálati irodánk egyéb elérhetőségei:
telefon: 56/422-237,
e-mail: szolnok@alfanova.hu,
levélcím: 5000 Szolnok, Széchenyi krt.2.)
A felsorolt intézkedéseink visszavonásig érvényesek.
Intézkedéseink elsődleges célja munkatársaink és ügyfeleink egészségének megőrzése, melynek figyelembe vételével kérjük Tisztelt Fogyasztóink megértését és együttműködését.
Szolnok, 2020. május 11.
Horváth István ügyvezető igazgató |